Pozycjonowanie Łódź


Pozycjonowanie Łódź

W jaki sposób użytkownicy trafiają na stronę?

„Pozycjonowanie Łódź” to skuteczna promocja twojej strony w globalnej wyszukiwarce internetowej. Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach (Google, Onet, WP) jest to zbiór czynności mający na celu skuteczne promowanie naszej witryny ze szczególnym uwzględnieniem jej wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Przykładowo, jeżeli posiadamy warsztat samochodowy i chcemy, by nasza strona pojawiła się na pierwszym a nie na dwusetnym miejscu po wpisaniu w Google hasła „warsztat samochodowy” czy „naprawa tłumika”, musimy ją wcześniej wypozycjonować. Dzięki temu nasza witryna stanie się odwiedzana i zauważalna w Internecie, co de facto zwiększy drastycznie jej oglądalność a nam dostarczy nowych klientów. Pozycjonowanie jest dużo bardziej wydajne niż zakup banerów reklamowych czy roznoszenie ulotek. W każdym momencie z wyszukiwarek korzystają miliony użytkowników, a ilość osób odnajdujących stronę dzięki wyszukiwarce internetowej przekracza 60%. Bardzo często docieramy do interesujących nas witryn tylko dzięki wpisaniu w wyszukiwarce szukanego hasła. Strony, które pojawiają się jako pierwsze, są właśnie stronami wypozycjonowanymi.

Jest wiele czynników składających się na miejsce naszej strony po wpisaniu frazy (np. „warsztat samochodowy”). Pierwszy to ilość konkurencji, której też dotyczy ta fraza. Im więcej stron, tym nasza pozycja jest niższa. Drugim jest ilość linków (odnośników), które kierują do naszej strony z innych witryn. Trzecim czynnikiem jest kod naszej strony i zawarta w niej treść. Zdajemy sobie sprawę, że użytkownik internetu szukający pomocy w przypadku zepsutego samochodu i wpisaniu frazy w wyszukiwarce „warsztat samochodowy łódź” przejrzy tylko kilka pierwszych stron z pośród kilku tysięcy, które mu się wyświetlą.

Zazwyczaj pierwsze wyniki są widoczne po miesiącu od rozpoczęcia pozycjonowania. Nasza strona stopniowo pnie się w górę, by znaleźć się na jednej z pierwszych stron wyszukiwarek. Oczywiście jej końcowy wynik zależy od samej strony i frazy którą pozycjonujemy. W przypadku popularnych fraz (np. „hotel”, „adwokat”, „samochód”) i dużej konkurencyjności w pozycjonowaniu nasza strona powinna znaleźć się na miejscu od pierwszego do trzydziestego. Przy frazach mniej obleganych i precyzujących (np. „pozycjonowanie stron Łódź”, „warsztat samochodowy Łódź”, „czerwony rower”) możemy zazwyczaj liczyć na jedno z pierwszych miejsc w wyszukiwarce.

Poproś o darmową wycenę